fredag 24 januari 2020

The Toll - Neal Shusterman

Titel: The Toll
Författare:
Neal Shusterman
Språk:
Engelska
Serie:
Arc of a Scythe #3
Antal sidor:
625
Utgiven:
November 2019
Finns hos:
Bokus/Adlibris




Beskrivning från Goodreads:
It’s been three years since Rowan and Citra disappeared; since Scythe Goddard came into power; since the Thunderhead closed itself off to everyone but Grayson Tolliver.


In this pulse-pounding conclusion to New York Times bestselling author Neal Shusterman’s Arc of a Scythe trilogy, constitutions are tested and old friends are brought back from the dead.

Kommentarer:
The Toll är den tredje och sista boken i Arc of a Scythe trilogin och det var en riktigt bra avslutning på serien! Jag tror dock är min favorit i serien är den andra boken, Thunderhead.

Även om boken är över 600 sidor så kunde jag inte sluta läsa när jag hade börjat.
Handlingen var både intressant och spännande, och jag ville hela tiden veta vad som skulle hända. Karaktärerna tycker jag så mycket om och det var så roligt att få läsa mera om dem i den här boken.

The Toll bjöd på en fängslande läsning och var en riktigt bra avslutning på en fantastisk serie!

Betyg 8,5/10
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...