tisdag 29 november 2022

I skuggorna de vandrar - Caroline Hurtig

Titel: I skuggorna de vandrar
Författare:
Caroline Hurtig
Språk:
Svenska
Serie: -
Antal sidor:
52
Utgiven:
November 2022
Finns hos:
Bokus/Adlibris 






Beskrivning från Goodreads:
En skräcknovell om smärtsam sorg och om de som väntar i skuggorna.


Rebeccas fru omkommer i en tragisk olycka och blir lämnad själv i deras nyrenoverade hus djupt inne i Dalslands skogar.


Sorgen är tung att bära och redan första natten efter olyckan märker hon att hon inte längre är ensam. De som vandrar i skuggorna är alltid närvarande.


Har sorgen drivit henne till vansinne? Eller är det något betydligt ondskefullare som livnär sig på hennes smärta?

Kommentarer:
Asså wow, Caroline Hurtig vilken novell du har skrivit!Vilken fantastisk läsupplevelse!

Jag fastnade från första sidan och sedan gick det inte att sluta läsa. Jag vet knappt vad jag ska skriva, men jag kan säga att I skuggorna de vandrar var bara så otroligt bra, fängslande och så läskig! Jag är glad att jag läste denna på dagtid för annars hade jag nog haft svårt att sova. 


Betyg 9/10


Tack Seraf förlag för rec ex! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyårsfesten - Lucy Foley

Titel: Nyårsfesten Författare: Lucy Foley Språk: Svensk Serie: - Antal sidor: 340 Utgiven: December 2018 Finns hos: Bokus / Adlibris ...