torsdag 26 januari 2023

En natt i Logtown City - Daniel Andersson

Titel: En natt i Logetown City 
Författare:
Daniel Andersson
Språk:
Svenska
Serie: -
Antal sidor:
333
Utgiven:
Mars 2021
Finns hos:
Bokus/Adlibris



Beskrivning från Goodreads:
Samtidigt som polisen gör sitt största gripande någonsin, när de tar en ökänd försvarsadvokat, drar ett brutalt råskinn fram genom staden som en enmansarmé. Ingen vet vem han är eller vad han har för mål, bara att han måste stoppas innan han gör allt för stor skada.


En erfaren förhörsledare kallas in från sin semester för att bistå i båda utredningarna, samtidigt som en maskerad brottsbekämpare gräver i den undre världen i jakten på ledtrådar.


Under en och samma natt korsas deras vägar i en värld där varulvar, superhjältar och korrumperade poliser samsas om utrymmet i Logtown City.

Kommentarer:
En natt i Logetown City är författarens debut och jag älskar omslaget. Detta är en bok som verkligen lät som något jag skulle gilla, det är superhjältar och varulvar, det är action och spänning, men trots det och att boken var väldigt snabbläst så var det något som gjorde att jag inte klickade med den vilket var så synd för En natt i Logetown City är omtyckt av många andra. 


Det var spännande att boken utspelar sig under en natt bara, det har jag inte läst om tidigare men jag fastnade inte riktigt för någon av karaktäerna, förutom Anna-Maria, henne hade jag gärna läst mera om, men de andra var det något som inte jag inte fastnade för. Just karaktärer betyder så mycket för mig så när jag inte fastnar för dem så påverkar det hela boken.

Även om En natt i Logetown City inte passade mig så tycker jag absolut att ni ska ge den en chans om den låter intressant, ibland klickar man bara inte med en bok.

Betyg 4/10


Tack till författaren för recensionsexemplaret! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bidrottningen - Veronica Linarfve

Titel: Bidrottningen  Författare: Veronica Linarfve Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 288 Utgiven: Mars 2024 Finns hos: Bokus / A...