fredag 28 juli 2023

Sunkissed - Kasie West

Titel: Sunkissed
Författare:
Kasie West
Språk:
Engelska
Serie: -
Antal sidor:
305
Utgiven:
Maj 2021
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
Will the stars align?


Avery has always used music as an escape. But after her best friend betrays her, even her perfectly curated playlists can't help her forget what happened. To make matters worse, her parents have dragged her and her social-media-obsessed sister to a remote family camp for two months of "fun." Just when Avery is ready to give up on the summer altogether, she meets Brooks—mysterious, frustratingly charming Brooks—who just happens to be on staff—which means he's off-limits.


What starts as a disaster turns into . . . something else. As the outside world falls away, Avery embarks on a journey of self-discovery. And when Brooks offers her the chance of a lifetime, she must figure out how far is she willing to go to find out what she wants and who she wants to be.

Kommentarer:
Kasie West är en av mina favoritförfattare när det kommer till contemporary och Sunkissed var inget undantag utan den var så mysig, somrig och charmig! Precis en sådan bok jag behövde. Jag älskade att boken utspelar sig på ett sommarläger, hur mer somrig kan det bli?
Jag tyckte om karaktäerna och romansen var så fin.

Sunkissed kommer absolut ge dig sommarkänslor om du är ute efter det!

Betyg 7,5/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I natt är jag din - Lena Lindehag

Titel: I natt är jag din  Författare: Lena Lindehag Språk: Svenska Serie: Sara Benedikt #1 Antal sidor: 382 Utgiven: April 2023 Finns...