söndag 26 februari 2017

Lite tomt

Hej på er! Jag hoppas ni mår bra. 
Det har  visst varit lite tomt på bloggen den här veckan.  Det var inte riktigt meningen men mycket av det beror på att jag knappt har läst något senaste veckorna... Jag tror att det är en lässvacka som har smugit sig på vilket inte är så roligt. 
Jag hoppas att det vänder snart för jag har så många böcker som jag vill läsa, och jag har även flera inlägg som jag vill lägga upp så jag hoppas att nästa vecka kommer bli lite bättre!

Bokrean pågår också för fullt, har ni fyndat något roligt? Jag köpte inte alls lika många böcker som förra året men det är ganska bra egentligen. Vi hörs! 



2 kommentarer:

  1. Det är ju så tråkigt med lässvackor (är det Stormdancers fel? :P), hoppas du kommer ur den snart. <3 Här är det lite tvärtom, faktiskt..det finns så mycket böcker jag vill läsa NU, men plugget gör att jag inte alls har tid. Idag är första gången jag läser för nöjes skull på en vecka.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen... Tack <3 Hehe vet inte, det kan vara Stormdancer fel för det var när jag började läsa den som allt började kännas trögt :P Men senaste dagarna har det börjat vända så jag hoppas att allt blir som vanligt igen :D Åh det är inte heller roligt, du får plugga snabbt så du har mer tid att läsa ;D

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...