fredag 4 december 2020

Månadssammanfattning: November 2020

214. The Switching Hour - Damaris Young 
215. Konsten att fejka arabiska - Lina Liman 
216. Children of Verture and Vengeance - Tomi Adeyemi 
217. Midnattsbiblioteket - Matt Haig 
218. Tordyveln flyger i skymningen - Maria Gripe 
219. Orianas bälte - Cecilia Larsson Kostenius 
220. A Pinch of Magic - Michelle Harrison 
221. Aurora Rising - Jay Kristof  & Amie Kaufman 
222. Silverspegelns hemlighet - Ingrid Tosteberg 
223. The Vanishing Trick - Jenni Spangler 
224. Spellslinger - Sebastian De Castell 
225. Wonderscape - Jennifer Bell 
226. Ensamhetens hav - Christoffer Pichler 
227. Diamantkungen - Peter Lindström 

228. Yona of the Dawn vol 3 - Mizuho Kusanagi 


Antal lästa böcker: 15
Svenska/engelska: 8/7
Antal tegelstenar: 0
Antal kortisar: 2
Antal omläsningar: 0
Antal ljudböcker: 1
Avslutade serier: 0
Påbörjade serier: 4


 


Bästa boken: Midnattsbiblioteket, utan tvekan. 
Månadens favorit: Wonderscape 
Månadens överraskning: Konsten att fejka arabiska 
Månadens besvikelse: A Pinch of Magic 
Snyggast omslag: Silverspegelns hemlighet 


Kommentarer: 

Jag är absolut nöjd med att det blev 15 böcker lästa, men jag hade gärna läst lite mer. Det blev bara en ljudbok lyssnat på och det är ovanligt, jag hoppas lyssna mer nu i december. Det är väldigt tråkigt att A Pinch of Magic blev månadens besvikelse då jag trodde att jag skulle älska den. Förutom den så läste jag bara bra böcker så det är roligt. Det var roligt att det blev lite mer läst på engelska också. 


Hur gick läsningen för er i november?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...