lördag 5 december 2020

Månadssammanfattning: September 2020

174. Striden - Helene Ekeroth 

175. The Midwinter Witch - Molly Ostertag 

176. Tomtebobarnen - Elsa Beskow 

177. Gittan och gråvargarna - Pija Lindenbaum

178. Flickan från Terra - Cornelia Johansson

179. Malamander - Thomas Taylor (ljudbok) 

180. Lönndörrens hemlighet - Hanna Blixt

181.  The House With Chicken Legs - Sophie Anderson 

182. Penguin Rumble - Joakim Waller

183. Ordbrodösen - Anna Arvidsson

184. Nalle Puh - A.A Milne 

185. Farlig midsommar - Tove Jansson

186. The Jumbies - Tracey Baptise (ljudbok) 

187. The Trouble With Perfect - Helena Duggan 

188. Alice i underlandet - Lewis Carroll (omläsning) 

189. Gravplaneten - Oskar Källner 


Antal lästa böcker: 16
Svenska/engelska: 11/6
Antal tegelstenar: 0
Antal kortisar: 4
Antal omläsningar: 1
Antal ljudböcker: 2
Avslutade serier: 1
Påbörjade serier: 3



Bästa boken: The House With Chicken Legs 
Månadens favorit: Striden 
Månadens överraskning: Penguin Rumble 
Månadens besvikelse: - 
Snyggast omslag: Lönndörrens hemlighet 


Kommentarer: Jag hade visst glömt bort att lägga upp denna månadssammanfattning tidigare men så blir det ibland. Jag är nöjd med läsningen i september, förutom att jag gärna hade läst lite mer på engelska och avsluta någon fler serie men kanske hinner göra det innan året är slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag kommer hitta nyckeln - Alex Ahndoril

Titel: Jag kommer hitta nyckeln  Författare: Alex Ahndoril Språk: Svenska Serie: Nyckelserien #1 Antal sidor: 272 Utgiven: November 202...