torsdag 3 december 2020

The Midwinter Witch - Molly Ostertag

Titel: The Midwinter Witch
Författare:
Molly Ostertag
Språk:
Engelska
Serie:
The Witch Boy #3
Antal sidor:
208
Utgiven:
November 2019
Finns hos:
Bokus/Adlibris



Beskrivning från Goodreads:
Aster always looks forward to the Midwinter Festival, a reunion of the entire Vanissen family that includes competitions in witchery and shapeshifting. This year, he's especially excited to compete in the annual Jolrun tournament-as a witch. He's determined to show everyone that he's proud of who he is and what he's learned, but he knows it won't be easy to defy tradition.

Ariel has darker things on her mind than the Festival-like the mysterious witch who's been visiting her dreams, claiming to know the truth about Ariel's past. She appreciates everything the Vanissens have done for her. But Ariel still craves a place where she truly belongs.


Kommentarer:
The Midwinter Witch är den tredje volymen i serien The Witch Boy och jag gillade verkligen de första två volymerna men jag blev faktiskt lite besviken på denna.
Jag gillar karaktärerna och tecknarstilen men handlingen var inte lika bra som i det första två volymerna.
Jag vet inte om detta är sista volymen, jag hoppas inte får jag läser gärna mer om Aster och alla andra!

Betyg 6/10
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ur askan - Lina Areklew

Titel: Ur askan  Författare: Lina Areklew Språk: Svenska Serie: Ulvöserien #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Januari 2021 Finns hos: Bokus ...