fredag 22 september 2017

Bokbox från Lavender Lit


Förra veckan fick jag hem min efterlängtade bokbox från Lavender Lit som jag redan har visat på min Instagram.
Först och främst tycker jag att det är väldigt roligt med en svensk bokbox för även om jag verkligen gillar t.ex. OwlCrate så blir det alltid så dyrt med frakten. 


Boxen innehöll: 
Två bokmärken (ett från Sporrongform och ett från Lavender Lit) 
Ett glasunderlägg från Fable & Black 
Häfte med kom-ihåg papper (tror att detta också var från Sporrongform) 
Fejk av E. Lockhart 


Boxen var väldigt fin och förutom boken så älskade jag verkligen underlägget för där stod det "So many books so little time" och det kan nog många relatera till. 

Trevig helg på er också! 

4 kommentarer:

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...