onsdag 13 september 2017

Waiting on Wednesday - Invictus


Waiting on Wednesday startades av Jill från Breaking the spine . Det är till för att visa upp kommande böcker man längtar lite extra till.


Invictus av Ryan Graudin 
26:e september 2017

Time flies when you're plundering history.

Farway Gaius McCarthy was born outside of time. The son of a time-traveling Recorder from 2354 AD and a gladiator living in Rome in 95 AD, Far's birth defies the laws of nature. Exploring history himself is all he's ever wanted, and after failing his final time-traveling exam, Far takes a position commanding a ship with a crew of his friends as part of a black market operation to steal valuables from the past. 

But during a heist on the sinking Titanic, Far meets a mysterious girl who always seems to be one step ahead of him. Armed with knowledge that will bring Far's very existence into question, she will lead Far and his team on a race through time to discover a frightening truth: History is not as steady as it seems. 

Kommentarer: Jag har läst två böcker av Ryan Graudin som jag verkligen gillade och när jag hörde att Invictus skulle likna Doctor Who så blev jag så glad och jag längtar jättemycket efter att få läsa den! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...