fredag 8 september 2017

Helgens läsning


Jag jobbar i helgen men ändå har jag väldigt ambitiösa läsplaner inför helgen, för försöka kan man alltid. 
Just nu håller jag på och läser Nevernight av Jay Kristoff och Uppstigningens brunn del 1 av Brandon Sanderson som är en omläsning fast på svenska (och ett recensionsexemplar som egentligen borde ha läst ut för ett tag sedan) och när den är utläst vill jag såklart läsa del 2 direkt! 
 Sedan skulle jag även vilja påbörja Kanske är det allt du behöver veta av E. Lockhart eftersom det är ett bibliotekslån.  
Trevlig helg på er!


Vad ska du läsa i helgen? 



2 kommentarer:

  1. Vill också läsa Kanske är det allt du behöver veta, du får återkomma snart med en recension!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har snart läst ut den så en recension borde dyka upp snart ;D

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...