måndag 29 juni 2020

Veckans bokpost

Dags att visa upp förra veckans bokpost! 
Sommarmystik av  Emelie Kempe (och flera), recensionsexemplar från författaren, tack!  
Skammen är inte din av Anicia S Eriksson 
Resten av allt är vårt av Emma Hamberg, vinst från Omnible 
Jag glömmer dig aldrig av Sarah Dessen, recensionsexemplar från Rabén&Sjögren, tack! 
Sockdrottningen i landet Annorlunda av Nathea Anemyr, recensionsexemplar från
 Beta pedagog, tack!
Falsksken av Sara Engström, recensionsexemplar från författare, tack! 


6 kommentarer:

  1. Skammen är inte din är väldigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det håller jag med om, är så glad att jag äger den nu :)

      Radera
  2. Dessens nya bok är jag nyfiken på. Samlar dessutom på de svenska utgåvorna eftersom ryggarna blir så fina tillsammans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var väldigt bra! Ja de är ju så fina!

      Radera
  3. Jag är också otroligt nyfiken på årets Dessen-bok. Ingen sommar utan Dessen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var bra! Måste läsa mer av Dessen :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...