onsdag 9 oktober 2019

Fall Into Fantasy 2019 - TBR

Imorgon 10/10 kl 00.00 drar läsaloten Fall Into Fantasy igång, som Iregnet håller i och självklart ska jag vara med. 
Det finns en del utmaningar som jag ska göra mitt bästa för att klara av men jag vill mest bara ha roligt och läsa böcker jag vill verkligen vill läsa. 


1. Läs en bok med ett omslag i färgskalan gul-orange-röd
Främlingen av Diana Gabeldon (en bok jag håller på och läser tillsammans med några andra på Instagram, den kommer inte bli utläst men jag vill fortsätta läsa den) 
2. Läs en bok av en favoritförfattare
Knäckarbanketten av Sara Bergmark Elfgren 
3. Läs en bok som utspelar sig i en annan värld
Utanför ljuset av Annah Nozlin 
4. Läs en bok vars huvudperson inte är en människa
Mellody Looh födelsemärket av Gabriella P. Kjeilien 
5. Läs en bok som utspelar sig innan 2000-talet
Stalking Jack the Ripper av Kerri Maniscalco 
6. Läs en bok som utspelar sig i framtiden
7. Läs en bok med något av följande ord i titeln: höst, regn, kyla, mörker (eller på engelska: fall, autumn, rain, cold, darkness) 

Förutom utmaningarna vill jag läsa Råttkungen av Pascal Engman och fortsätta läsa A Gathering of Shadows av V.E Schwab som jag också läser tillsammans med några på Instagram. Min tbr kanske ändras under tiden men jag ska satsa på att läsa dessa böcker iallafall. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...