torsdag 3 oktober 2019

Oktober TBR

Just nu vill jag läsa precis allt i min bokhylla så det var lite svårt att välja ut min tbr för oktober. Här är iallafall de böcker som jag är mest sugen på att läsa just nu. 
Främlingen ska jag läsa med några andra på Instagram och det gäller även Skyward och A Conjuring of Light.  

Prästgårdens hemlighet av Tobias Söderlund 
Vingar av rök av Marcus Olausson 
Främlingen av Diana Gabeldon 
Mellody Looh födelsemärket av Gabriella P. Kjeilien 
Stjärnföd av Maria Wälsäter 
Råttkungen av Pascal Engman 
Monstret Frank av Mats Strandberg 
The Female of the Spieces av Mindy McGinnis 
Krama och Jonar av Zelda Falköga 
Skyward av Brandon Sanderson (ej med på bild) 
A Conjuring of Light av V.E Schwab (ej med på bild) 

Vad ska du läsa i oktober? 





2 kommentarer:

  1. För mig blir det nog lite spänning och spökhistorier i oktober. :) Din läshög ser riktigt spännande ut! Stjärnfödd blir jag nyfiken på. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det passar ju perfekt för oktober :D Avien är första boken och den är så bra, kan verkligen rekommendera den :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...