torsdag 15 december 2022

Asadora vol 1 - Naoki Urasawa

Titel: Asadora! vol 1
Författare:
Naoki Urasawa
Språk:
Engelska
Serie:
Asadora! #1
Antal sidor:
208
Utgiven:
Januari 2021
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
When Asa’s mother goes into labor yet again, Asa runs off to find a doctor. But no one bats an eye when she doesn’t return—not even as a storm approaches Nagoya. Forgotten yet again, Asa runs into a burglar and tries to stop him on her own, a decision that leads to an unlikely alliance.

Kommentarer:
Jag har länge velat läsa något av Urasawa men denna manga var nog inte för mig. Jag fastnade inte för tecknarstilen eller handlingen, och tyckte inte det hände särskilt mycket. Kanske hade jag tyckt bättre om serien om jag hade haft volym 2 hemma men det hade jag inte och jag tror inte jag kommer skaffa hem den heller. Jag tänker istället prova en annan serie av författaren.

Betyg 4/10
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyårsfesten - Lucy Foley

Titel: Nyårsfesten Författare: Lucy Foley Språk: Svensk Serie: - Antal sidor: 340 Utgiven: December 2018 Finns hos: Bokus / Adlibris ...