onsdag 7 december 2022

Star-crossed !! vol 3- Junko

Titel: Star-crossed !! vol 3
Författare:
Junko
Språk:
Engelska
Serie:
Star-crossed #3
Antal sidor:
162
Utgiven:
Oktober 2020
Finns hos:
Bokus/Adlibris



Beskrivning från Goodreads:
 Ultra-passionate fan Azusa Asahina and her favorite pop star Chikashi Chida end up in each other's bodies after being caught in a freak accident. Azusa is forced to hop into the bath with the other P4U members in Chika's body -- but apparently, she can't handle the heat of seeing the other members in the buff! And not only that, she realizes in her semi-conscious state that their leader, Haru... is KISSING HER?! When Azusa learns of Haru's secret feelings, she tries desperately to avoid him in a bid to protect Chika's virtue, but neither of them is willing to back down without a fight... When a die-hard idol junkie confronts her popular idol rival, you know the fireworks are about to fly -- after all, these Stans can't be friends!!

Kommentarer:
Jag tyckte att de första två volymerna av denna manga serie var väldigt bra men denna föll lite för mig. Jag gillade den men inte lika mycket som de andra. Humorn som finns är riktigt bra, och tecknarstilen gillade jag också men karaktärerna var inte lika intressanta som tidigare, och jag blev lite irriterad på dem. Jag hoppas den sista volymen är bättre!

Betyg 5/10 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta en detalj - Malin Tuvesson

Titel: Berätta en detalj  Författare: Malin Tuvesson Språk: Svenska Serie: - Antal sidor: 311 Utgiven: Maj 2022 Finns hos: Bokus / Ad...