torsdag 8 juni 2017

Böcker jag ser fram emot hösten 2017

Jag gjorde ett inlägg i december om vilka böcker som jag såg fram emot under första halvan av året och nu kommer vilka böcker som jag ser fram emot under andra halva av året. Det finns säkert någon som jag har glömt bort för det brukar bli så (självklart ser jag mycket fram emot Tower of Dawn av Sarah J. Maas men den boken har inget omslag än så den är inte med i lista). 


1. Wonder Woman: Warbringer - Leigh Bardugo 2. Warcross - Marie Lu 3. There´s Someone Inside Your House - Stephanie Perkins 


4. Invictus - Ryan Graudin 5. All the Crooked Saints - Maggie Stiefvater 6. Renegades - Marissa Meyer


7. The Unbecoming of Noah Shaw - Michele Hodkin 8. Artemis - Andy Weir 9. Oathbringer - Brandon Sanderson 


10. Whichwood - Tahereh Mafi 

Alla dessa längtar jag väldigt mycket att få läsa men nr 1 på listan är ändå Oathbringer av Brandon Sanderson! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...