fredag 9 juni 2017

Helgens läsning

Nu var det fredag igen och det är en jobbhelg som väntar så vi får se hur läsningen kommer gå under helgen. Boken som jag började igår och som jag kommer läsa i helgen är Elantris av Brandon Sanderson som jag tycker är hur bra som helst fast jag bara har läst några sidor! 


Idag fick jag även hem ett väldigt roligt paket från Malin på Nilmas Bokhylla. Jag vann hennes tävling som hon hade förut och priset var ett presentkort på Adlibris och sedan skulle man även få ett hemligt bokpaket, och det kom idag!


Jag blev så glad över paketet, det innehöll:
Sörgårdste (som jag tycker väldigt mycket om) 
Marabou Fudge & havssalt (som jag älskar) 
Allt jag inte minns av Jonas Hassen Khemiri 

Tack så mycket Malin! Nu är kvällen räddad kan jag säga. 



2 kommentarer:

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...