torsdag 22 juni 2017

Book Haul

Dessa fina böcker har dykt upp senaste veckorna! 


White Sand volym 1  av Brandon Sanderson 
Den var dessutom  signerad, och jag hoppade nästan högt av lycka kan jag säga! 


Av fina Bookmark Förlag fick jag dessa böcker, tack snälla! 
De tre första delarna i Herkulesserien, Zack, Leon & Bambi av Mons Kallentoft & Markus Lutterman 
Mordet på Orientexpressen & Och så var det bara en av Agatha Christe 

Jag ser fram emot att läsa dessa väldigt snart! 

Har du läst någon av dessa och vad tyckte du isåfall? 


6 kommentarer:

  1. Har inte läst någon av dem, men är väldigt sugen på att premiärläsa Agatha Christie i sommar. :)
    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag du ska göra, har bara läst två av hennes böcker men de var väldigt bra!
      Tack detsamma! :)

      Radera
    2. Det blev Agatha Christie fortare än kvickt för mig. Började läsa i lördags och läste nyss ut den. Det var svårt att sluta läsa! Så nu hör jag också till hennes beundrarskara. :) Den jag läste var "Fem små grisar" och det var kul att man inte var helt ute och cyklade när det gällde den skyldige. :)

      Radera
    3. Okej vad kul! Fem små grisar har jag inte läst men nu vill jag det :)

      Radera
  2. Agatha Christies är så bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det håller jag med om :) Ska bli roligt att läsa mera av henne!

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...