tisdag 13 juni 2017

Book haul - Secondhand fynd

Jag älskar att gå på secondhand butiker även om det inte är ofta som jag gör det. För några veckor sedan var jag däremot på två olika secondhand butiker och gick därifrån med lite böcker, det är farligt med billiga böcker... 


En liten hattaffärs på hörnet & Sommarbruden - Marita Conlon-Mckenna 
Tack Elin för rekommendationerna! 
Sista sommaren (med dig) & Pilträdens systrar - Ann Brashares 
Gillar hennes serie om systrar i jeans så det ska bli roligt att läsa något mer av henne. 
Monogram morden - Agatha Christe 
Kampen om labyrinten - Rick Riordan (behöver jag en av hans böcker på svenska när jag har alla på engelska? Nej men det var svårt att låta bli den när den var i nysick...) 
En dag - David Nicholls 
Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K Rowling (Också ett onödigt köp men kunde inte låta bli...) 
Du - Caroline Kepnes 

Sist men inte minns hittade jag fyra Harry Potter böcker som var i nyskick och jag blev överlycklig för mina är väldigt slitna då jag köpte dem begagnat. Nu är min samling väldigt fin!

Det var alla böcker från secondhand turerna, har ni läst någon av böckerna? 


6 kommentarer:

  1. En liten hattaffär på hörnet är nog min favorit av Conlon McKenna! Så himla mysig, borde läsa om den snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så sugen på att läsa den nu under sommaren! :)

      Radera
  2. Oj oj, det var inga dåliga fynd! Härligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Älskar secondhand fynd! :)

      Radera
  3. Vilka mysiga fynd du gjorde! :)

    SvaraRadera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...