tisdag 6 juni 2017

TBR för juni

Det var ganska svårt att välja ut några böcker som jag vill läsa under juni mest för att jag inte alls vet vad jag vill läsa just nu. Som vanligt får vi se hur bra jag kommer att hålla mig till den här högen eller inte. 


Böckerna som jag hoppas blir lästa under juni är: 
Bokea - inredning till döds av Grady Hendrix (redan läst faktiskt och recension borde komma upp snart) 
Eliza and Her Monstres av Francesca Zappia 
Något du inte vet att jag vet av Birgitta Bergin 
Elantris av Brandon Sanderson 
Clockwork Prince av Cassandra Clare 
The Long Way to a Small Angry Planet av Becky Chambers 
Jane Eyre av Charlotte Bronte 

Vad har du planerat att läsa i juni? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...