fredag 23 februari 2018

Böcker på min önskelista!

Som ni kanske vet så är jag i nuläget på en så kallad "book buying ban" och har varit det sedan den 1/1. Det har gått bra och mycket tack vare att jag och Elin bestämde oss för att göra det samtidigt för att kunna stötta varandra och det har hjälpt mycket för ibland har det varit lite svårt att hålla sig ifrån att beställa en massa böcker,hehe. 
Det finns såklart några böcker som jag väldigt gärna vill köpa sen när min book buying ban är över, vilket blir den 1/3 (förutom bokrean så tekniskt sätt den 27/2) så jag tänkte dela med mig av några som är högt upp på min önskelista: 


1. Wires and Nerve vol 2 av Marissa Meyer. Jag älskade första volymen och har längtat ett bra tag efter volym 2!

2. Daughter of the Siren Queen av Tricia Levenseller. Jag tyckte väldigt mycket om bok ett och jag vill mer än gärna läsa mer om Alosa och Riden!

3. This Adventure Ends av Emma Mills. Efter att ha läst Foolish Hearts av Emma Mills så vill jag läsa alla hennes böcker!

4. Vicious av V.E Schwab. Efter att ha läst de första två böckerna i A Darker Shade of Magic så vill jag ha alla Schwabs böcker och Vicious står högt på listan. 

5. The Hidden Oracle av Rick Riordan. Riordan är en av mina favoritförfattare och just den här serien har jag inte påbörjat än men det vill jag ändra på. 

6. Alcatraz vs. the Evil Librarians av Brandon Sanderson. Det här är första boken i en middle grade serie av Sanderson och eftersom jag älskar hans böcker vill jag såklart läsa den här också!

7. The Trials of Morrigan Crow av Jessica Townsend. En till middle grade bok som jag har hört mycket gott om. 


Det var några böcker som är på min önskelista, och så passar jag på och önskar er en trevlig helg också! 


4 kommentarer:

  1. This adventure ends och Nevermoors omslag är SÅ fina. Vill ha :)

    SvaraRadera
  2. Duktigt att ni lyckats hålla ert köpstopp! :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja eller hur, det trodde jag inte faktiskt ;) Detsamma :)

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...