tisdag 6 februari 2018

Veckans läsning #6

Den här veckans läsplaner ser ut såhär. 
Jag planerar att läsa klart A Darker Shade of Magic av V.E Schwab (som jag just nu är på sida 302 i) Läste klart den innan inlägget hann komma upp. 
Sedan planerar jag är att påbörja 
Equilibrium av Anna Jakobsson Lund 
The Final Empire av Brandon Sanderson (kompisläsning med Elin och omläsning för min del och jag har inte ens börjat läsa boken så det måste ändras på!) 
A Little Princess av Frances Hodgson Burnett. 

Hoppas ni får en fin vecka! 

4 kommentarer:

  1. Åh, inväntar A Darker Shade of Magic. Hoppas den kommer i brevlådan i veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt! Den är verkligen bra så jag hoppas du kommer gilla den :)

      Radera
  2. Hoppas du får en bra läsvecka! :)

    SvaraRadera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...