fredag 2 februari 2018

TBR Februari

Jag känner att min tbr för februari är väldigt ambitiös men som vanligt hoppas jag att hinner läsa så möjligt av dem. Eftersom jag ändå läste en klassiker i januari så vill jag försöka läsa en i februari också, och jag och Elin har även några böcker som vi ska läsa tillsammans som ska bli väldigt roligt! 

Oathbringer av Brandon Sanderson (ja, den boken får följa med till februari också eftersom den är så lång...)
The Last Namsara av Krisin Ciccarelli (kompisläsning med Elin)
A Darker Shade of Magic av V.E Schwab
The Hammer of Thor av Rick Riordan 
Warcross av Marie Lu (kompisläsning med Elin)
The Maze Runner av James Dashner (månadens hyllvärmare)
Equilibrium av Anna Jakobsson Lund 
The Final Empire av Brandon Sanderson (omläsning & kompisläsning med Elin
A Little Princess av Frances Hodgson Burnett (månadens klassiker) 

Vad planerar du att läsa i februari? 

10 kommentarer:

  1. Igår började jag på The Assassin's Blade. Mycket bra så här långt. :) Sedan får vi se. Förmodligen blir det fantasy och/eller YA,som vanligt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt att läsa The Assassin´s Blade! :) Det låter som bra val tycker jag ;)

      Radera
  2. Massa spännande. Ska bli kul o se vad du tycker om dem?

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Jah hoppas jag kommer tycka om den! Har bara hört positiva saker om den :)

      Radera
  4. awesome, har tänkt att jag ska läsa the defiant och stalking jack the ripper :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som bra läsning! Jag måste verkligen läsa The Valiant! :)

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...