söndag 11 februari 2018

Owlcrate-a-thon TBR

Owlcrate håller i ett read-a-thon i år som är mellan den 10-23 februari, så alltså började det redan igår.Meningen är man ska läsa sina olästa Owlcrate böcker och så finns det tre utmaningar. 

Min TBR ser ut såhär. 
Jag har två olästa Owlcrate böcker och det är, Before She Ignites av Jodi Meadows och The Glass Spare av Lauren Destafano (och den ska jag och Elin läsa tillsammans) 

Utmaningarna är:
1.Read the Owlcrate book you´ve owned the longest 
Before she Ignites av Jodi Meadows 
2. Read a least two different genres 
Då båda mina Owlcrate böcker är fantasy så kan jag inte klara av den här utmaningen. 
3. Read two books!
Ja, det borde jag ju klara av. Förutom mina Owlcrate böcker så planerar jag att fortsätta med några böcker som jag håller på och läser just nu och det är bland annat , A Gathering av Shadows av V.E Schwab, The Final Empire av Brandon Sanderson, och A Little Princess av Frances Hodgson Burnett.
Sedan vill jag även läsa Lumberjanes vol 1 av Noelle Stevenson och The Hammar of Thor Rick Riordan. 
Som vanligt så får se om jag kommer kunna lyckas hålla mig till min TBR men det ska ändå bli roligt att delta i detta read-a-thon! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...