lördag 17 februari 2018

Owlrate-a-thon Dag 1-5

Här kommer en liten sammanfattning för hur läsningen går under Owlcrate-a-thon! Läs mer om Owlcrate-a-thon här.

Dag 1
A Gathering of Shadows: 126 sidor
Dit du inte får gå: 221 sidor
A Little Princess: 20 sidor 
Totalt lästa sidor: 367 

Dag 2
A Gathering of Shadows: 101 sidor 
Dit du inte får gå: 143 sidor (utläst) 
The Glass Spare: 17 sidor
Totalt lästa sidor: 628

Dag 3
A Gathering of Shadows: 108 sidor
Totalt lästa sidor:  736

Dag 4
A Gathering of Shadows: 99 sidor (utläst)
The Glass Spare: 17 sidor
Totalt lästa sidor: 852

Dag 5
The Glass Spare: 34 sidor
Totalt lästa sidor: 886 
Antal utlästa böcker: 2 

Än så länge så tycker jag att det är roligt och går bra men jag har inte riktigt hållit mig till min TBR och inte läst ut någon av Owlcrate böcker än vilket är hela syftet med detta read-a-thon så jag ska försöka fokusera på dem nu. 

2 kommentarer:

  1. Du får gärna kika in på min blogg för att delta i en tävling där man kan vinna en inbunden bok av De fördärvade av Karin Slaughter! :)

    SvaraRadera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...