söndag 25 februari 2018

Wrap up Owlcrate-a-thon

Owlcrate-a-thon slutade den 23:e och jag tänkte göra en liten sammanfattning för hur det gick. 

Utmaningarna var: 
1.Read the Owlcrate book you´ve owned the longest 
Before She Ignites av Jodi Meadows 
2. Read a least two different genres 
Mina Owlcrate böcker var båda fantasy men jag läste olika genren annars så jag tycker det räknas ändå.
 3. Read two books!
Jag läste ut 9 böcker (dock var vissa av dem redan påbörjade) så det klarade jag absolut. 

Totalt avslutade böcker: 9
Dit du inte får gå av Emil Haskett 
Before She Ignites av Jodi Meadows 
The Glass Spare av Lauren DeStefano 
Lumberjanes vol 1: Beware the Kitten Holy av Noelle Stevenson 
Saga vol 6 av Brian K Vaughan 
Saga vol 7 av Brian K Vaughan 
Saga vol 8 av Brian K Vaughan
The Maze Runner av James Dashner 
A Gathering av Shadows av V.E Schwab 
Totalt lästa sidor: 2662 

Jag är nöjd med hur det gick med läsningen men tyvärr blev jag ganska besviken på båda mina Owlcrate böcker men det var ändå roligt att delta i read-a-thonet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...