onsdag 5 februari 2020

Book haul

Jag har fått hem dessa fina böcker! Det flesta är från Adlibris men några är från Book Depository. 


Sadie av Courtney Summers (köpt från Nelly
Listen to Your Heart av Kasie West 
Tales From the Shadowhunter Academy av Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson & Robin Wasserman 
Windwitch av Susan Dennard
Sightwitch av Susan Dennard
Bloodwitch av Susan Dennard
The Vanishing Stair av Marueen Johnson 
Tale of Magic av Chris Colfer 

Jag har dessutom fyndat en hel del från second hand butiker så kan hända att jag visar upp dem senare. Jag ser iallafall fram emot att läsa dessa :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blundar och ber - Alex Ahndoril

Titel: Jag blundar och ber  Författare: Alex Ahndoril Språk: Svenska Serie: Nyckelserien #2 Antal sidor: 264 Utgiven: April 2024 Finns...