torsdag 6 februari 2020

Våreld - Gabriella P Kjeilen

Titel: Våreld 
Författare:
Gabriella P Kjeilen
Språk:
Svenska
Serie: -
Antal sidor:
430
Utgiven:
Februari 2020
Finns hos:
Bokus/Adlibris




Beskrivning från Bokus:
En antologi fylld av paranormal romantik.

Fly från kyla och mörker och värm dig med kärleksfulla möten, tårdrypande återföreningar och stormande känslor som sträcker sig över tid och rum.

Kasta dig in i en spirande romans, upplev längtan och känn lågan från gammal kärlek som aldrig falnar. Bevittna hur sagor blir till verklighet och dröm dig bort.

Kommentarer:
Våreld är en av årets mest efterlängtade böcker och jag hade äran att få förhandsläsa den, vilket jag var så glad över.
Novellsamlingar brukar inte riktigt vara min grej men jag blev så positivt överraskad över hur bra alla novellerna var i Våreld.

Alla novellerna var fulla av mystik, spänning, magi och såklart kärlek och det var som att få drömma sig bort till en sagovärld.
Jag tyckte om alla novellerna men mina favoriter var I drakens ögon av Mimmi  Jacobsson, Drömvandrare av Emelie Beijer, En vän i natten av Jenny Töredal, Tills vi ses i igen av Sanna G. Ståhl & En natt med dig av Gabriella P. Kjeilen.

Våreld bjöd på en magisk och fängslande läsning där alla novellerna fångade mig från första sidan! Rekommenderas varmt!

Betyg 8,5/10
Tusen tack till Seraf förlag för recensionsexemplaret! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Edda Headshot - Peter Westberg

Titel: Edda Headshot  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Edda Headshot #1 Antal sidor: 239 Utgiven: Maj 2023 Finns hos: ...