måndag 16 september 2019

Always Never Yours - Emily Wibberly & Austin Siegmund-Broka

Titel: Always Never Yours 
Författare:
Emily Wibberly & Austin Siegmund-Broka
Språk:
Engelska
Serie: -
Antal sidor:
336
Utgiven:
Maj 2018
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
Shouldn't a girl get to star in her own love story?

Seventeen-year-old Megan Harper is about due for her next sweeping romance. It's inevitable—each of her relationships starts with the perfect guy and ends with him falling in love . . . with someone else. But instead of feeling sorry for herself, Megan focuses on pursuing her next fling, directing theater, and fulfilling her dream college's acting requirement in the smallest role possible.


So when she’s cast as Juliet (yes, that Juliet) in her high school’s production, it’s a complete nightmare. Megan’s not an actress, and she’s used to being upstaged—both in and out of the theater. In fact, with her mom off in Texas and her dad remarried and on to baby #2 with his new wife, Megan worries that, just like her exes, her family is moving on without her.

Kommentarer:
Always Never Yours är en charmig contemporary som jag läste nu i sommar och den var bra, men jag tyckte inte lika mycket som jag t.e.x. gillar Kasie West eller Morgan Matssons böcker. Jag tror att jag kanske hade lite för höga förväntningar.
Jag fastnade aldrig riktigt för karaktärerna av någon anledning, men så är det ibland.
Den är absolut läsvärd och jag gillade att karaktärerna höll på med en pjäs, det var så intressant.

Always Never Yours var en lättsam, söt och somrig bok!

Betyg 6/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...