söndag 1 september 2019

September TBR


Nu är det äntligen september och höst, och jag är redo för det. Den här månaden har jag alldeles för många böcker på min tbr, och jag vet att jag inte kommer hinna med alla. 
Många vill jag läsa innan bokmässan, som jag hoppas åka på så det är därför det är så många. Sedan är det några som jag har börjat läsa men som inte är utlästa än. 

Den modige Kaninriddaren - Oskar Källner 
När gudar dör - Marcus Olausson 
Avien - Maria Wälsäter 
Pantonens ö - Hanna Blixt 
Disevilibrium - Oskar Källner 
Det nästan döda trädet - Annah Nozlin 
Delad indentitet - Astrid Ahlberg 
Dolken från tunis - Agatha Chrisite 
Finale - Stephanie Garber 
Souless - Gail Carrier 
Skärvor av en brusten värld - Mattias Kulskepp
A Darker Shade of Magic - V.E Schwab (omläsning) 
Blynätter - Anna Jakobsson Lund (ej med på bild, råkade glömma den) 


Planerar du att läsa något i september? Ska du på bokmässan? :) 




1 kommentar:

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...